Snart 3

Japp, snart är den här, den första födelsedagen som Ninja är helt med på vad den innebär. Sen i julas har hon sett/kommit på många saker som tomten ska komma med. Jag har då förklarat att hon får önska sig det i treårspresent. Listar det jag kommer på nu:

Utklädningskläder
Hujeda mig-CD med sångbok (har bara hört talas om, ej sett, Astrid Lindgren)
Cykel
Begagnad lekstuga målad som Villa Villekulla (ja, jag vet, lite väl häftigt kanske)
Gungställning till trädgården
Fjällräven Kånken mini-rygga (orange eller gul ville hon ha när vi kollade färger)
Den här resväskan:


Barnen har rätt mycket prylar och ett litet rum, därav kort lista.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja, tänk att de blir 3 år redan!! Hujeda mig-CD'n är kanonbra, så hoppas hon får den. Kram!

2009-03-30 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback