Lurifax

Ninja har börjat "ljuga" men det är mer som att hon skämtar. I morse när jag skulle gå till jobbet satt hon vid frukostbordet:

- Hej då mamma, vet du va (hytter med lilla pekfingret), vi ska till Frank.
- Va?
- Vi ska till Frank men du ska till ditt jobb lilla mamma.
- Men ni ska ju till Lotta (dagmamman).
- Nej, vi ska till Fraaank!
- Ok, men då är det bäst att jag kollar med Franks mamma först (jag spelar med).

- Pappa, vem ska vi gå till?
- Vi ska till Lotta.
- Mamma! Vet du va, va min pappa sa till mig (han står precis bredvid mig). Han sa att vi inte ska till Lotta (flinar stort).

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De är rätt smarta trots att de är så små. Så länge det är så där oskyldigt iaf... ;)

2009-01-22 @ 10:14:09
Postat av: Stina

Ha ha, bra att du skriver ned allt kul, det glömde man lätt när ni var små. Man tänkte att det där var så kul så det glömmer jag aldrig, men, men...

Postat av: Johanna

ha ha ha... välkommen till klubben!... fast ni verkar ha fått det lindrigt!!... ha ha...

Här ljugs det mest hela tiden om det ena å det andra... mest är det att alla slår och sparkar på henne... stabilt ja ja... en vacker dag så!!...

2009-01-23 @ 21:21:33
URL: http://Http://meinanutshell.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, ni skulle ha skickat hit henne! :D

2009-01-27 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback