Nytt år nya ...?

...regler ...förutsättningar? Fanken, kommer inte på rätt ord. Jag tänkte skriva en rubrik som passade till inlägget, nån som kan hjälpa till, kommer inte på rätt ord.
Jag tänkte berätta att bloggen inte ska skrivas ur Ninjas synvinkel längre utan att jag, hennes kära mor skulle rapportera istället. Detta för att jag blivit inspirerad av
Lindas blogg och framför allt hennes inlägg om varför man ska ha en blogg (som jag har frågat om jag fick citera).

Varför en blogg?

Dagarna går så fort fram. Vad som hände igår och vad som kommer att hända flyter ihop. Jag vill att mina barn ska ha möjlighet att läsa vilka tokigheter de gjort, vad vi gör i vardagen och till fest, vilka dagar som varit tråkiga och varför en dag varit speciellt underbar. Men den här bloggen är även till för släkt och vänner av precis samma skäl.



Nu var det länge sen vi tömde kameran, 500 bilder tror jag det är i den nu. Inväntar "tömning" av mer rutinerad datare och sen ska det uppdateras med Junibackenbesök, julfirande, bullbak och annat skoj.

Kommentarer
Postat av: Hanna

perspektiv?

Snyggt här iallafall!

Postat av: kalle

klart du ska ha en blogg så man får se sina söta syskonbarn!

2008-01-08 @ 01:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback