Nya kompisar

image183

Här sitter vi och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen. Fredrika, Ninja, Vendela och en oidentifierbar, något brunbränd, klump.

Vi träffades redan innan vi hade åkt. På Arlanda fick Vendela syn på Ninjas Pippi-docka (som hon för övrigt använde som en isbrytare mest hela tiden, gav den till främmande personer för att få kontakt) och sen började de springa runt som tokar. Ninja gör allt som större barn gör så busfröet Vendela tyckte såklart det var roligt med någon som sprang efter henne hela tiden.
Sen visade det sig att vi skulle bo på samma hotell också. Vi bodde i samma korridor så ibland kunde man höra Vendela och Fredrika utanför när de gick förbi. Då sa Ninja "mamma hämta Venne" medan Vendela vaknade upp på morgonen med "Var är Ninja? Var är min Morris?".
Vi var och hälsade på dem i söndags och det var väldigt roligt att se hela familjen igen. Det är roligt att se hur lite äldre barn är, Ninja och Morris kommer också vara 4 och 6 år innan vi ens hinner blinka. Morris blir nog lite lugnare som storasyster Fredrika, Ninja är ju redan ett busfrö som Vendela.
Kram på er familjen Danfors om ni läser det här (för det gör ni väl?). Ni får komma och hälsa på oss när badrummet är klart och vi har städat upp lite hemma.


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Ehh, Blixten är en kompis som arbetar som frisör. Snabb var hon i alla fall. :-)

2008-02-12 @ 22:05:08
Postat av: Fredrika danfors

Oj vad jag var liten.jag provade nys och söka på mitt namn och hittade detta. nu är jag nio år och går i trean Det skulle vara roligt att träffa er någon gång,vi hade ju så otroligt kul i Thailand.

2011-11-13 @ 21:21:34
Postat av: Anonym

"Jaaa, i Thailand igen" säger Ninja.



Det kanske blir lite svårt men vi kommer gärna och hälsar på någon gång, snart.



Din mamma har mitt telefonnummer. :-)

2011-11-20 @ 16:51:47
Postat av: Fredrika

Ja!! Det skulle vara super. Jag ska kolla med mamma.

Hoppas vi ses snart



Ps jag har inte sett er skriva på länge.

Skulle gärna se en bild på ninja och morris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback