I sömnlöshetens land.


Tjena, Morris här!
Idag har mamma och pappa postat ett brev till Skatteverket. I brevet stod det att jag ska heta Morris och Stefan i andranamn (efter morfar och farfar).
Mina första veckor här har varit händelserika, kanske inte så jätteroliga men det blir nog bättre. Syrran vill gärna leka med mig men jag är inte så hållbar ännu, så då blir hon sur och drar mig i håret och kläderna i stället. Men jag får också en massa pussar och kramar av henne, nästan mer än jag får av mamma.
Jag har lite problem med magen så det är svårt att sova och på natten blir det jobbigt för mamma också när hon inte får sova mer än en, två timmar här och där. På BVC säger de att mina tarmar är omogna och att det nog ska lösa sig snart, vi får se.

image121

Vem är tröttast?

Kommentarer
Postat av: Linda Q

Jobbigt jobbigt! Hoppas Morris snart blir bättre. Kram.

2007-11-20 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback