Mors dag

image82

Idag är det mors dag, det här är min mor.
Förra mors dag var jag en väldigt liten fis och kunde inte ge mamma någon present direkt, idag gick det bättre. I morse fick jag bada medan hon satt och knapprade på den nya datorn. När jag, nakenfisen nummer ett, kom upp ur källaren med ett paket i handen blev mamsen lite rörd. Jag visste väl att jag kunde charma henne med min lilla bara rumpa. Hon fick en DVD som heter Pingvinresan. Den handlar om en massa pingviner, som reser. Presenten var lite till mig också, man är väl inte korkad.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, hoppas din mamma blev glad för pingvinfilmen! ;-)

Postat av: Karolina

Hubbahubba! ;)

2007-06-06 @ 00:18:32
URL: http://lillsigrids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback