Helkul med innebandy

Helkul med innebandy

Här kommer en gammal bild, måste ta igen lite nu när jag varit offline så länge.

Jag var på min första innebandymatch den 7 oktober. Det var Balrog som mötte IKSU, där mammas kompisar Ina och Elin spelar. Mamma har spelat med dem förut i både Lina IK och Södertälje Rockets.
På bilden skrattar jag helgalet med Elin efter matchen, hoppas vi träffas snart igen så jag kan få känna på hennes två SM-guldmedaljer:)
Mamma vill att jag ska spela innebandy när jag blir stor, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, vilken sjysst bild :) Båda två är ju riktigt bildsköna :)

2007-01-09 @ 09:50:12
Postat av: Rhöös fan

En sådan underbar bild, så klart du ska spela innebandy när du blir stor
Klok mamma du har

2007-01-10 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback