Lite kort om mig

Ninja heter jag, inte för att pappa eller mamma är kampsports-fantaster eller stora Jackie Chan-beundrare utan för att det är ett fint namn helt enkelt.
Jag är en glad liten tjej som kom till denna värld 17 april, annandag påsk (2006).  Mamma och pappa blev väldigt glada för att det var just jag för jag är den sötaste lilla vingmutter de sett. Jag gillar att äta, gosa, leka och sjunga. Jag gillar inte att ligga ner, stod helst upp redan innan jag var en månad gammal. Snart ska jag lära mig att sitta också så jag slipper det där tråkiga horisontella läget.
Många av mina kompisar har fått en blogg så jag blev lite avundsjuk och tjatade på mamma. Hon gav med sig men lovar inte att skriva här varje dag, vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback