Stolta som tuppar

Igår hade Ninja trosor på sig på eftermiddagen. Jag frågade, som vanligt, om hon behövde kissa ungefär var femte minut för att påminna henne. Till slut såg hon lite konstig ut och kom fram till mig när jag satte fram pottan (hon ville inte ha den framme tidigare). Trosorna var lite blöta och kudden hon suttit på lite fuktig men den riktiga laddningen kom i pottan!

Hon är ingen småskvättare och har nu börjat säga till när hon har kissat i blöjan, bådar gott.

Idag efter badet var hon nakenfis igen och ville inte ha blöjan på. Pottan stod kvar framme från igår. Helt plötsligt kommer hon springandes, sätter sig på pottan och kissar. Lycklig var hon också. Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det, stolta föräldrar och stolt dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback