Ninja njuter i solen

105036-20

solen

Hurra för höstsolen!

Kommentarer
Postat av: Mormor Stina

En sån rar liten sötnos hon är och nu är hon redan hela 5 månader! Hipp hurra på 5-månaders-dagen!

2006-09-17 @ 20:17:00
Postat av: Siggievingmutter

hi hi...en sån där jacka har jag oxå:-D snygg!
Eftersom du är lite mindre än mej kan du få köpa mina plastisockklänningar när jag vuxit ur dem;-) om du inte får en sån på ditt kalas förståss...min mamma kunde inte vänta till mitt dopkalas:-D
Säg till din mamma att hon ringer sjukvårdsupplysningen om du fortsätter hosta, det gjorde min mamma när jag var sjuk och hon fick massa tips och råd. Och bebis-alvedon är kanon!

*krya-på-dej-kram*
Sigrid

Postat av: fanny

nååh vad söt (=

2006-10-08 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback