Babysim i Aspudden

Badar med pappa.Mamma bubblar i vattnet.

I går kväll var vi på babysim-premiär i Aspudden. Mamma hittade inte dit så vi kom lite sent och fick slänga oss i poolen.
Det var jättemysigt att simma runt i den varma poolen och leka med små bollar och sprutdjur. Jag var tydligen en naturbegåvning eftersom mamma och pappa blev väldigt imponerade när jag sprattlade med benen. Det var inte någon speciell tanke bakom det men tydligen såg det ut som "riktiga bentag".
Jag gillade att ligga framåt och att mamma eller pappa bubblade i vattnet framför mig. På ryggen ville jag inte ligga, hade svårt att slappna av, litar inte riktigt på de där föräldrarna jag har...

Kommentarer
Postat av: Helena

Nämen,lilla grodan! Väldans mysigt ser det ut :-)

Postat av: Cec+Erik

Ninja har söta föräldrar, men jag tror fortfarande att hon är mest lik sin mamma, nu när jag sett bild på pappa.
Erik dregglar & hälsar till Ninja!

2006-09-03 @ 14:28:29
URL: http://erik-laban.blogspot.com/
Postat av: Thomas

Ser mysigt ut. Hälsa mamma och pappa.

2006-09-05 @ 11:11:12
Postat av: Hugo

Hej Ninja! Du ser ju faktiskt ut att gilla det där med simning mer än jag gör! Visst är det svårt att slappna av? Jag gillar mina päron men vad säger att de inte tappar mig!? (mamma gav mig minsan en kallsup i måndags!). Du är i alla fall väldigt söt när du badar (och annars också) *rodnar*... Simma lugnt!! / Hugo

2006-09-07 @ 22:09:01
URL: http://hugos.blogg.se
Postat av: Marie

Det e bra ninja.. gå på magkänslan. Jag skulle nog inte heller riktigt lita på Ankan och Simon om de vore mina föräldrar...he,he! men du ser ut att ha det toppen. Hojta till om du vill att föräldrarna ska fota dig under vattenytan.
Härlig sida ni skapat iaf! Kramar tant Marie.

2006-09-09 @ 13:03:44
Postat av: Hilda

Åhh va mysigt!! Vill me få bada med dej! Har varit i väsby på en snabbvisit över helgen men nu ska jag tillbaka till linköping igen. Ville hinna med att träffa dej men tiden gick för fort. Vore superkul om du tog med dej päronen och kom å hälsade på mej! massa kramar till hela familjen

2006-09-25 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback