Somna själv - dag 2

Ikväll var jag och storhandlade så jag missade spektaklet. Ninja hade varit ledsen men somnade efter 20 minuter. Hon låg fortfarande kvar i sängen så det verkar som att hon förstår vad som gäller.

När hon lärt sig att somna själv kanske hon kan somna om själv när hon vaknar på natten. Och sen flytta in i sin egen säng och sova där hela natten.

Min önskan är att vi kan sitta och läsa för barnen en stund, gå ut ur deras rum och att de då somnar själva (om de nu inte slocknat till sagan/sagorna). Sen får de gärna smyga upp i vår säng om de skulle vakna under natten, hur vi nu ska få plats allihopa. Hittills har inte Morris visat några tendenser att vilja sova med mig/oss så han sover nog hela natten själv snart (när han slutat att äta på natten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback