Foppaskorna


Jag fck skavsår direkt av mina sommartofflor, hur man nu kan få de av ett par väl ingådda Birkenstock. Tänkte att jag kunde slå till på ett par Foppafloppar, ca 30-35 kronor. Trodde i min enfald att jag aldrig skulle köpa ett par (precis som ett att antal andra modegrejer som jag sen trillat dit på).
Självklart skulle Ninja också ha ett par då hon inte kom i de sandaler vi tagit med oss (som hon hade i somras). Eller hon kom i dem men strejkade när hon skulle gå.
De fina vit-blåa plastsandalerna var en hit, hon struttade runt i dem glatt på strandpromenaden. De är också roliga att ta av och sätta på själv, fast svårt. Tur att det inte gör något om de hamnar på fel fot, de är så breda så det märks knappt. Vi ska köpa ett par i nästa storlek också som hon kan i sommar.
Här sitter hon i en hammock som hon och Simon hittade under en upptäcksfärd på hotellet.
Det bör tilläggas att hon hade med sig sin kusin Majas gamla sommarskor också som passar utmärkt (inga oansvariga föräldrar här inte).

image168

Annars har vi shoppat lite shorts, t-shirts, pyjamas till Ninja och en badring. Letar fortfarande efter schyssta brillor och en solhatt...och snart har vi varit här i en vecka.
Det som är skönt med stället där vi bor är att det inte är mycket försäljare alls, dock tråkigt när man vill shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback