Badrumsbygge

Tanken att uppdatera oftare var god... Synd bara att livet kommer mellan ibland. Är det inte utlandssemester så är det byggarbetsplats hemma så man måste sova hos mormor i Södertälje. Simon är med och meckar hela dagarna så helt plötsligt är jag ensamstående 2-barnsmor.
Det får vara värt det, badrummet blir färdigt snabbare, tänker jag när jag sliter mitt hår efter en sömnlös natt. På'n igen, även om du precis har somnat in på riktigt, nu är det morgon.
Det positiva är att Ninja numera "ääälskar mamma" och det värmer efter ett halvår av skoningslös pappighet.

Det är jobbigt att bo på två ställen samtidigt, särskilt när man ska hålla koll på kläder och prylar för tre personer samtidigt. Ninja får klara sig med bara t-shirt idag och Morris har bara två par byxor och båda är för små (han växer så det knakar). Om kameran är med är laddaren hemma osv. Morsan har dock lite bilder från Thailand här på datorn ser jag, som jag kan slänga in i bloggen.

Vi åkte ändå till vår Öppna förskola i går, det tar bara 25 min med bilen. Det var det värt då Ninja visade att hon kunde hoppa (kasta sig) ner i bollhavet själv och sjunga med på sångstunden (mycket mer än vanligt) och tala om vilken sång Ulla och Karin skulle sjunga. Morris var inte sen med att glänsa han med, låg nästan 5 minuter på mage och lyfte upp huvudet för att se alla kompisar (annars är det 5 sekunder som gäller).

Lite (gamla) bilder då:
image173
image174
image175
image176
image177
image178
image179
image180
image181
image182

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nä fyfasen vad gött det ser ut....blir avis! När drar vi till Hasseludden igen då!??? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback