Gran Canaria

in the sun

Jag har glömt att berätta om mitt första nyårsfirande. Det skedde på varmare breddgrader, Maspalomas. Vi åkte ett helt gäng: Jag, mamma, pappa, mormor, morbror Kalle, moster Karin, morbror Johannes och Felix såklart.
Det var varmt och skönt men väldigt blåsigt. Jag var väldigt populär bland lokalbefolkningen, särskilt när de fick höra att jag heter Ninja (niña=flicka på spanska).
Vi gjorde en massa roliga saker, bl.a....

in the sub

...åkte vi ubåt...

Pedro the monkey

...och åt mycket på restaurang (dock inte apor). Lilla Pedro, på bilden, fick jag i en djurpark som hette Palmitos Park. Han är jättemysig och god.
Om ni vill se fler bilder går ni in på familjen Macklins hemsida, länk till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback