Tittut, nu är jag ett år!

image76

Nu har det gått två månader sen mamma hann skriva senast. Vad tror ni att hon har gjort? Hon skyller på att jag härjar så mycket på dagarna att hon och pappa inte orkar göra något på kvällarna. Jag som är så glad och snäll...när jag får som jag vill, hi hi.
I söndags hade jag kalas i solskenet, det var jättekul. Många släktingar och kompisar kom med presenter så jag blev alldeles snurrig av alla nya prylar att leka med. Jag fick en gunga, sandlåda, hink och spade, leksaksugn, rutchkana, gunghäst, pall och en massa mer.
I går (tisdag) fyllde jag år "på riktigt" och vaknade av att mamma och pappa sjöng, sen fick jag en gitarr. Lite senare på Öppna förskolan fick jag sitta mitt i ringen när vi sjöng och alla mammor, pappor och barn sjöng en sång för mig. På kvällen var vi på babysim...och nu började jag skönja ett mönster. Alla sjöng och tittade på mig igen...samma sång!

Kommentarer
Postat av: Cec

Sån schysst bild!

2007-04-19 @ 21:52:42
Postat av: fanny :)

Grattis Ninja!

2007-05-13 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback