Mmm, för gos-Felix

gooos
Mmm, för gos-Felix

I går var jag på Barkarby outlet med min kille Felix och hans mamma. Jag åt en hel burk med mat och fick dricka vatten ur min nyköpta Miffy-nappflaska. Mamma köpte också ett par fodrade byxor till mig så jag inte ska frysa när vi är och gungar, de var snygga. Felix var på lite konstigt humör så han sov bara en kvart under hela dagen, undrar hur natten blev.
Bilden är inte från igår men vi brukar kramas så här rätt ofta, berätta inte det för våra pappor. Felix är jättegosig att kramas med för han är inte så där spinkig som jag. Min kusin Felix är ju också supergosig så jag har två Fixosar, vilket lyx.

Kommentarer
Postat av: Mormor Stina

Vilka schyssta polare!

2006-09-20 @ 18:27:32
Postat av: Kajsa

Hej hallå, var kan man titta på mjukisbokstäverna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback