8 månader och fortfarande tandlös

8 månader och fortfarande tandlös

I söndags fyllde jag 8 månader och i måndags var jag på BVC. Jag väger nu 7775 g och är 68,5 cm lång (kort). Mamma och pappa trodde att jag skulle vara ännu längre för att jag vuxit ur mina pyamasar på bara en vecka.
Fortfarande inga tänder men jag kan bitas ändå och krypa är inget som intresserar mig direkt. Inte tillräckligt mycket för att jag ska lyfta baken från golvet i alla fall, fy för att ligga på mage. Jag gillar mer att sitta och posera som på bilden.
Snart är det jul och våra försök att fixa julkort tillsammans med min kusin Felix gick väl inte så bra. Dåliga kameror och kanske fotograferna med, hi hi. Vi får skicka ut nyårskort i stället.

Kommentarer
Postat av: gfv

Vilken ljuvlig brutta! Jättefina vattenbilder! kram

2006-12-19 @ 21:18:27
Postat av: Kajsa

Varför krypa när man kan posera? Lydia håller fullständigt med! :-)

Postat av: Frida

Tjena tjejen!
Mamma hälsar och säger att det där var allt en superhärlig bild på dig! (jag håller självklart med!)

2006-12-19 @ 23:01:09
URL: http://hugos.blogg.se
Postat av: Cecilia o Alice

Underbara bilder på Ninja! Hur går det med allt stök och fix i huset? Jobbar på ser jag.

God Jul på er och sov så gott i julhelgen ;-).
Kram kram!

2006-12-21 @ 10:07:13
Postat av: Charlotte, Julia & Linnéa

Hej! Kul att sidan är igång igen! Vilka fina bilder på den glada tjejen!! :) Varför krypa när man kan sitta??! Då ser man ju mycket bättre! Fråga rumphasaren Julia. Hon lärde sig gå först och kröp sedan vid 13 månaders ålder. Ninja har helt rätt inställning!! ;) Linnéa har sin egen lilla stil, när det behagar henne... Ha en jätteskön jul!

KRAAAAM!!

2006-12-21 @ 13:59:08
URL: http://herban.spaces.live.com/
Postat av: Faster

Hej lilla gullefjun - Maja Kusin var också lite slö i starten med både tänder och fysiska eskapader. Men betänk hur smart hon är nu - så var lugn, du vet vad du kan vänta dig, Nobelpriset nästa!
Pussåkram från Faster J

2006-12-22 @ 20:26:51
Postat av: Siggie

Ha ha...skönt att man inte är ensam om att stolt visa upp sitt fina tandkött ;D Söt som sockervadd är du i alla fall! (Tandlös)Puss på dej från Siggie

2006-12-28 @ 21:02:01
URL: http://lillsigrids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback